lördag 8 januari 2011

Dag 3-6 Sjuk igen!!

ja jag hann träna två dagar sen vaknade jag med en svullen sköldkörtel. Efter ett samtal med vårdcentralen så fick jag träningsförbud tills svullnaden o ömheten lagt sig. Svullnaden har minskat från att vara i pingis stolek till en tia nu. Så förhoppningsvis kan jag träna Body Pump imorgon kl. 17. Det är mitt mål iallafall.
Det går bra med maten oxå. Har följt mitt matschema så bra det gått i veckan. Fredagen var min godisdag. En kompis var här i vi åt godis o kakor o god mat. Idag har det blivit lite rester av godiset dock men inte mer än så. Känns bra faktiskt.
Färgade håret på en tjej idag. Mörk brunt. Snacka om att jag blev sugen på att färga det mörkt igen. Det kliar helt i fingarna. men nu har jag ju äntligen fått håret ljust igen o det är nästan min egen hårfärg. Det kommer slita mer på håret igen om jag börjar färga det igen. Hade ju tänkte göra det ljust och jag har redan köpt ljus färg men vem säger att jag inte kan gå o köpa mörk färg. Hehe jag e galen jag vet...
Nu ska jag kolla på Hipp Hipp :o)
kramar till alla som orkar läsa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Uppdatering snart vaa??