fredag 6 augusti 2010

Vaknade tidigt idag..

vaknade kl. 4.09 imorse med värsta smärtan i magen. Trodde nästan jag skulle dö men ändå var det inet lika illa som dagen innan jag skulle skriva upp inför körkortet. Jag insåg snabbt att det måste bero på att jag ätit en viss sorts godis igår. Så det är bara att undvika det i framtiden. Synd för jag gillar surt o lakris. Men men sånt e livet. Så nu har jag varit vaken i nästan 6 timmar o bara varit på jobb i 2 så dagen lär bli lååååång.
Hann cykla till Willys i Limhamn innan jag började jobba, var ute med Cookie 5.45-6.15, låg och kollade på Vänner tills jag gick hemifrån kl. 7.
Idag ska Nikita till morfar och på söndag kommer hennes pappa och hämtar henne för sin sista sommarvecka med henne. Så om jag inte hinner hem på söndag innan hon blir hämtad kommer jag inte träffa henne förrän nästa söndag.
Nu ska jag jobba..

1 kommentar:

Anonym sa...

Händer de inget skoj i ditt liv som du vill dela med dig?